# #

8 Μαρ 2018

Κανένας νταής δεν θα με αποθαρρύνει να κάνω το χρέος μου.

Αποτέλεσμα εικόνας για δημος διου ολυμπου

Πολλές φορές με αναρτήσεις μου στο Facebook σχολιάζω τα αυτοδιοικητικά τεκτενόμενα και κάποιες από τις επιλογές της δημοτικής αρχής. Στο πλαίσιο αυτό, προχθές κοινοποίησα ένα ένταλμα πληρωμής που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και αφορούσε 5.000 ευρώ κηπουρικές εργασίες. Ο ‘’εργολάβος’’ της απευθείας ανάθεσης μου τηλεφώνησε χθες το βράδυ και με επιθετικό ύφος (ουρλιάζοντας) απείλησε να με πάει στον εισαγγελέα διότι δημοσίευσα έγγραφο με το όνομά του. 

H δημοτική περιουσία ανήκει στους δημότες, εμείς είμαστε απλά οι διαχειριστές της. Όλα τα εντάλματα πληρωμής είναι δημόσια και υπόκεινται σε έλεγχο. Φυσικά και είναι δικαίωμα και υποχρέωσή μου να ασκώ κριτική και έλεγχο. Τα νταηλίκια δεν με τρομάζουν, ίσα ίσα μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω. 

Οι νέοι άνθρωποι (όπως και εγώ) έχουν απαξιώσει την πολιτική, δεν τους ενδιαφέρει ούτε καν να ασκήσουν τα εκλογικά τους δικαιώματα. Τόσα χρόνια θεατές στο ίδιο έργο, νιώθουν..

αποστροφή για την κατάσταση που βρίσκεται η χώρα μας και μας θεωρούν όλους υπεύθυνους.

Υπουργοί, βουλευτές, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, στα μάτια τους είμαστε όλοι ίδιοι, όλους μας θεωρούν γρανάζι του ίδιου μηχανισμού. Αυτοί οι νέοι (η γενιά μου δηλαδή) είναι μία γενιά μορφωμένη με πολλά προσόντα που ακόμη μένει στο σπίτι των γονιών της και ζει με το χαρτζιλίκι των παππούδων. 

Γι’αυτούς τους λόγους ασχολήθηκα με την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Γιατί ήθελα να προσπαθήσω να αλλάξω κάτι, γιατί ήθελα να βάλω ένα μικρό λιθαράκι ελπίδας. 

Από την πρώτη κιόλας μέρα στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου διαπίστωσα πόσο δύσκολα είναι να είσαι νέος , ακόμη δυσκολότερο να είσαι γυναίκα. Ποτέ δεν το έβαλα κάτω, ποτέ δεν αδιαφόρησα. 

Πάντα είμαι εκεί να κάνω τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις μου. Μέχρι την τελευταία μέρα της θητείας μου θα είμαι εκεί. Κανένας νταής δεν θα με αποθαρρύνει να κάνω το χρέος μου. Κύριοι, δεν θα με φιμώσετε….!!! 

Βακουφτσή Ειρήνη 
Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Δίου Ολύμπου

1 σχόλιο:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.